صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مراسم رونمایی از کتاب شعر «دیو و دیوانگی»، اثر محمدباقر کلاهی‌ اهری، فردا (۵ مرداد ۱۴۰۳) در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، گزینش اشعار کتاب «دیو و دیوانگی» را رضا عابدین‌زاده و سهیلا دیزگلی انجام داده‌اند. 

رضا عابدین‌زاده در توضیحات تکمیلی مراسم رونمایی از کتاب «دیو و دیوانگی» می‌گوید: در این مراسم رضا کیانیان، اردشیر رستمی، کامیار عابدی، سهیلا دیزگلی و مهدی سالاری حضور دارند.

وی ادامه می‌دهد: کتاب جدید آقای کلاهی اهری با نام «دیو و دیوانگی» ۵ مرداد ساعت ۱۷ در خانه هنرمندان ایران رونمایی شود. در این مراسم قرار است جمعی از اهالی ادبیات و موسیقی شعرخوانی و گفتگو داشته باشند. اجرا و کارشناسی این برنامه نیز بر عهده علیرضا بهرامی و پیمان سلیمانی است.

این شاعر و مترجم توضیح می‌دهد: کتاب «دیو و دیوانگی» را انتشارات تخصصی حوزه فرهنگ و هنر، «آرادمان»، چاپ کرده است. عکس جلد این کتاب هم متعلق به رضا کیانیان، دوست قدیمی آقای کلاهی‌اهری، است. بهار احمدی و پیمان نظافت یزدی هم به ترتیب ویراستاری و صفحه‌آرایی کتاب را انجام داده‌اند. 

محمدباقر کلاهی اهری، سپیدسرای پیشکسوت و صاحب‌سبک مشهدی، طی حدود نیم قرن آثار متعددی را به شعردوستان عرضه کرده است؛ ازآن‌جمله‌اند «بر فراز چار عناصر» (۱۳۵۵) و «شاعری به این تنهایی» (۱۳۹۱) و «چرخ‌زدن با دلتنگی» (۱۳۹۸). او، برای این آثار، برگزیدۀ جشنوارۀ بین‌المللی شعر فجر و نیز برندۀ جایزۀ شعر خبرنگاران شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.