صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد

  • کد خبر: ۲۴۱۰۷۹
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی از تجهیز ۳هزار و ۵۹۰ کلاس درس و ۹۰۰ کلاس در گروه‌های مختلف برای اسکان زائرین در مشهد خبر داد.

حسن محمدزاده در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی مانند سایر استان‌ها از هفته آخر خردادماه، پایگاه‌ها و مدارس را آماده و مهیا می‌کند تا بتواند از مهمانان و زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) پذیرایی کند، ۴۵ پایگاه در آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی پیش‌بینی‌ شده است که ۴۰ پایگاه را در شهرستان‌های استان و ۵ پایگاه را در شهر مشهد تجهیز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در مجموع، ۴۵۴ آموزشگاه جهت اسکان زائرین تجهیز شده است، افزود: از ۴۵۶ آموزشگاه ۳۶۴ آموزشگاه در مشهد و ۹۰ آموزشگاه در سایر شهرستان‌ها پیش‌بینی شده است. چهار هزار و ۴۹۰ کلاس درس در خراسان‌رضوی تجهیز شده‌ است که از این تعداد، ۳ هزار و ۵۹۰ کلاس در مشهد و ۹۰۰ کلاس در گروه‌های مختلف الف و ب و اضطراری نیز تجهیز شدند تا به‌همت همکاران در سطح ادارات آموزش‌و‌پرورش، میزبانی شایسته از زائران آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را در تابستان، ایام محرم و دهه آخر صفر داشته باشیم.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره‌کل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با اعلام اینکه آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی از نظر کیفی و کمّی در مجموع بررسی ناظران و ارزیابان کسب مقام اول را در سطح کشور در حوزه اسکان داشته است، ادامه داد: زائران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سایت www.eskan.medu.ir مدرسه و کلاس مدنظر خود را انتخاب کنند.

محمدزاده با ابراز اینکه تمام تلاش خود را برای اسکان فرهنگیان و میزبانی از زائران امام‌رضا (ع) به کار می‌گیریم، عنوان کرد: در حال حاضر از تمام ظرفیت‌های رفاهی آموزش‌وپرورش استان استفاده کرده‌ایم و تمامی افراد بسیج شده‌اند تا بتوانیم با کمترین هزینه، شرایط اسکان را برای فرهنگیان و مهم‌تر از همه، زائران امام‌رضا (ع) فراهم کنیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.