صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سامسونگ در به‌روزرسانی جدید رابط کاربری‌اش، چند ویژگی محبوب آیفون را به گوشی‌های خود اضافه خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اپل ویژگی‌های نرم‌افزاری فوق‌العاده و هیجان‌انگیزی دارد؛ به‌خصوص در آیفون‌ها که پرفروش‌ترین محصولات این شرکت هستند این ویژگی‌ها بسیار کاربردی طراحی شده‌اند. دو ویژگی بسیار محبوب و کاربردی آیفون، یعنی Dynamic Island و Live Activities چند سالی است که به iOS اضافه شده‌اند.

مدت‌هاست که سایر سازندگان گوشی‌های همراه با الهام گرفتن از اپل، قابلیت‌های مشابهی را به دستگاه‌هایشان آورده‌اند. حال به‌نظر می‌رسد با خبر اضافه‌شدن دو ویژگی Dynamic Island و Live Activities به رابط کاربری One UI ۷.۰، سامسونگ نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین رقیب اپل ازنظر فروش، مقاومت دربرابر این تغییرات جذاب را کنار گذاشته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نسخه‌ی بتای One UI ۷.۰ در آینده‌ی نزدیک برای گوشی سامسونگ عرضه خواهد شد تا کاربران در کنار اندروید ۱۵ آن را تجربه کنند؛ همچنین گفته می‌شود One UI ۷.۰ از نظر طراحی نیز پیشرفت‌های قابل‌توجهی دارد و آیکون‌ها به کمک انیمیشن‌های روان، رنگ‌های بیشتری به خود می‌گیرند.

Dynamic Island راهکار اپل برای بهره‌گیری هرچه‌بیشتر از ناچ گوشی آیفون است؛ از طریق این ویژگی کاربر می‌تواند موسیقی را کنترل و از اپل‌پی و فیس‌آیدی استفاده کند و روی تایمر، اطلاعات تماس و سایر وظایف درحال اجرا کنترل داشته باشد.

با استفاده از Live Activities کاربر بدون بازکردن قفل صفحه اعلان‌ها را کنترل می‌کند و می‌تواند داده‌های زنده مانند نتایج و امتیازات مسابقات ورزشی، نتایج انتخابات، زمان تحویل سفارش‌ها و مواردی از این دست را روی صفحه‌ی قفل آیفون مشاهده کند.

درحال‌حاضر مشخص نیست سامسونگ برای ویژگی‌های Dynamic Island و Live Activities در گوشی‌های خود چه نامی می‌گذارد یا چه قابلیت‌های دیگری به آنها اضافه می‌کند. احتمال دارد در روز‌های آینده اطلاعات و شایعات زیادی از این ویژگی‌ها منتشر شود.

منبع: زومیت

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.