صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جریمه ۴ میلیارد تومانی نکونام بابت اظهاراتش درحالی تایید شده که او بابت غیبت در نشست‌های خبری نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام در فصلی که گذشت حواشی متعددی را تجربه کرد. او که همواره اعتقاد داشت عملکرد داوران به ضرر تیمش است، به جهت حمایت از منافع تیمی استقلال مصاحبه‌های تندی را علیه عوامل برگزاری مسابقات به خصوص داوران به زبان آورد.

اوج اظهارات سرمربی استقلال به بازی این تیم مقابل نساجی مربوط است که او به شدت نسبت به اتفاقات رخ داد و عملکرد داور انتقاد کرد. این اظهارات، اما صدمات مالی بسیاری به سرمربی استقلال وارد کرده و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که معتقد است مربیانی که پول حرفه‌ای می‌گیرند باید رفتاری حرفه‌ای هم داشته باشند، جریمه سنگینی برای سرمربی استقلال در نظر گرفته است.

البته این جریمه در اعتراضی که اخیرا از سوی باشگاه استقلال نسبت به رای صادره به کمیته استیناف ارسال شد، کاهش یافت، اما به هرحال میزان جریمه در نظر گرفته شده به حدی است که همین عدد نیز رقم قابل توجهی را در برابرمان به نمایش می‌گذارد.

با وجود موافقت با کاهش جریمه در نظر گرفته شده، جواد نکونام باید ۴ میلیارد تومان جریمه بابت اظهاراتش به کمیته انضباطی پرداخت کند. این جریمه درحالی نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کرده که نکونام بابت غیبت در برخی نشست‌های خبری نیز ۲۰۰ میلیون تومان جریمه شده است و جا دارد که سرمربی آبی‌ها در فصل پیش رو سیاست‌های کلی خود را چه به جهت حضور در نشست‌های خبری و چه به لحاظ شیوه اظهاراتش تغییر دهد تا هم با جریمه مالی مواجه نشود و هم اینکه حواشی کمتری پیرامون خود ببیند.

بدون شک هرچه اطراف باشگاه استقلال آرام‌تر باشد، نتیجه گیری نیز سهل‌تر خواهد شد و تداوم حواشی به ضرر هیچ کس نیست.


البته گفته می‌شود این بار مدیران باشگاه استقلال به جواد نکونام توصیه کرده‌اند که کمتر مصاحبه کند و وارد بازی‌های رسانه‌ای نشود و از اعتراض خودداری کند.  

ظاهرا این درخواست مورد توجه سرمربی استقلال هم قرار گرفته و همان طور که شاهدیم سرمربی استقلال از زمان شروع تمرینات تیمش به جز یک مورد مصاحبه‌ای انجام نداده است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.