صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۲۴۱۱۷۲
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
وزیر کشور با قدردانی از زحمات استانداران در سراسر کشور گفت: همانند رئیس جمهور شهید که شب و روز در خدمت انقلاب و مردم بودند، استانداران هم زحمات بسیاری کشیدند و دستاورد‌های فراوانی از این تلاش بی‌وقفه در کشور شکل گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی پنجشنبه ۴ مرداد در نشست با استانداران سراسر کشور که به میزبانی استانداری خراسان رضوی در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای خدمت اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی انصافا یک نمای جدیدی از جایگاه ریاست جمهوری ترسیم کردند. 

وزیر کشور با گرامیداشت یاد و خاطره استاندار شهید مالک رحمتی افزود: شهدا روشن کننده محفل ما هستند و از آنها درخواست شفاعت داریم. بر این اساس باید گفت؛ در حالی دولت سیزدهم به اتمام می‌رسد که یک روحیه معنوی همراه با گرامیداشت یاد شهدای خدمت حاکم بر فضا‌های گوناگون است.

وی با قدردانی از زحمات استانداران در سراسر کشور ابراز کرد: همانند رئیس جمهور شهید که شب و روز در خدمت انقلاب و مردم بودند، استانداران هم زحمات بسیاری کشیدند و دستاورد‌های فراوانی از این تلاش بی‌وقفه در کشور شکل گرفت.

وحیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به اعضای دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ دولت سیزدهم از دولت‌هایی بود که از ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کرد و اگر این دولت ادامه می‌یافت احتمال زیاد می‌دادم بسیاری از مشکلات اقتصادی حل شود؛ این سخن ایشان باتوجه به اِشراف معظم له بسیار مهم بود.

وزیر کشور با بیان اینکه برای موفقیت رئیس جمهور منتخب دعا می‌کنیم، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین فرمودند؛ باید همه به رئیس جمهور منتخب در ادای وظایف کمک کنیم و از بُن دندان باور کنیم که موفقیت ایشان، پیروزی همه ماست؛ لذا ما هم با تمام وجود موفقیت آقای پزشکیان را خواستاریم.

وی یادآور شد: توفیق خدمت را شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ما عطا کردند و از روح مطهر آن شهید و شهدای خدمت می‌خواهیم دست ما را در ادامه راه بگیرند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.