صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روسیه: ۵۰ هزار بمب بر سر مردم غزه ریخته شده است

  • کد خبر: ۲۴۱۲۵۶
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
نماینده روسیه در سازمان ملل ضمن تأکید بر ضرورت رعایت قوانین بین المللی و بشردوستانه از سوی رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که تا کنون ۵۰ هزار بمب بر سر ساکنان نوار غزه ریخته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع انسانی نوار غزه گفت: وضعیت انسانی در غزه همچنان فاجعه بار است و هیچ جای امنی در نوار غزه وجود ندارد.

واسیلی نبنزیا در ادامه افزود: بیش از ۵۰ هزار بمب بر سر نوار غزه ریخته شده است. آنچه در نوار غزه اتفاق می افتد، مجازات جمعی با هدف نابودی کل جمعیت این باریکه است.

وی تصریح کرد: این خطر وجود دارد که درگیری به لبنان و سوریه نیز سرایت کند. قطعنامه‌های شورای امنیت درباره نوار غزه همچنان در حد جوهر بر روی کاغذ باقی مانده است.

نبنزیا ادامه داد: مقامات اسرائیلی همچنان مانع ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه می‌شوند. ما عمیقاً نگران ادامه کارزار انتشار اطلاعات گمراه کننده علیه آنروا هستیم و معتقدیم که هیچ جایگزینی برای این نهاد بین المللی در نوار غزه وجود ندارد. اسرائیل، آنروا را به تروریسم متهم می‌کند در حالی که خلاف آن ثابت شده است و ما از همه می‌خواهیم با تمام قوا با این کارزار مقابله کنند.

نماینده روسیه در سازمان ملل در پایان گفت: ما از مقامات اسرائیلی می‌خواهیم که قوانین بشردوستانه بین‌المللی را رعایت کنند و مسئولیت را بر عهده بگیرند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.