صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی سن‌ایچ: به آینده تیمم در لیگ برتر امیدوارم

  • کد خبر: ۲۴۱۲۷۵
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: تقریبا ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم تغییر کرده و تیم جوان‌تر شده است. هرچه جلوتر می‌رویم شرایط سن‌ایچ بهتر خواهد شد. به آینده این تیم در لیگ برتر امیدواریم.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین صبوری پس از پیروزی سن‌ایچ برابر فرش‌آرای مشهد در لیگ برتر فوتسال گفت: بازی سختی در پیش داشتیم. هر دو تیم تلاش زیادی داشتند. فرش‌آرا نیز عملکرد خوبی داشت، اما ما در طول هفته تمرینات خوبی انجام داده بودیم و بازیکنان زحمات زیادی کشیده بودند.

وی ادامه داد: با شرایط و جو سالن شهید بهشتی مشهد پیروزی برابر فرش‌آرا سخت بود، اما بازیکنانم مزد زحمات و تلاش خود را گرفتند.

سرمربی سن‌ایچ ساوه با اشاره به اینکه تیمش مستحق پیروزی در این دیدار بود گفت: تقریبا ۵۰ تا ۶۰ درصد تیم تغییر کرده و تیم جوان‌تر شده است. هرچه جلوتر می‌رویم شرایط سن‌ایچ بهتر خواهد شد. به آینده این تیم در لیگ برتر امیدواریم.

صبوری در خصوص عملکرد داوری بیان کرد: عملکرد داوران خوب بود، همیشه اشتباهاتی از سوی داوران وجود دارد، اما قطعا این اشتباهات سهوی است و عمدی در آنان نبوده است.

وی در خصوص هدف تیمش در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: لیگ امسال سخت است و تمام تیم‌ها با تدارکات خوبی در این فصل حاضر شده‌اند. هدفگذاری ما در این فصل این است که تیم خوب و باشخصیتی داشته باشیم. به دنبال این هستیم جوانان این تیم رشد کنند تا آینده سن‌ایچ را بسازند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.