صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: ثبت نام هشتمین دوره مجازی و معرفتی «بی نهایت» ویژه نوجوانان و جوانان دهه هشتادی کشور آغاز شد.

مجتبی مختاری در گفتگو با شهرآرانیوز در این خصوص اظهار کرد: بزرگ‌ترین طرح آموزش معارف اسلامی برای نوجوانان و جوانان با عنوان «دوره مجازی و معرفتی بی‌نهایت»، بر اساس کتب معرفتی برترین آرزو با مدل «تعامل مستمر با مخاطب» و «آموزش بازی‌گونه» برای هشتمین دوره در حال برگزاری است.

مختاری بیان کرد: این دوره به صورت رایگان ویژه نوجوانان دهه هشتادی سراسر کشور که در سال‌های ۸۰ تا ۸۹ متولد شده اند برگزار می‌شود و علاقمندان تا ۱۰ مردادماه فرصت ثبت‌نام دارند. برای ثبت نام کافیست عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۸۸۸ پیامک کنند.

وی افزود: دوره معرفتی بی نهایت ابتدا به صورت مجازی از طریق ایلیکیشن، سایت و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی این رویداد در یک بازه سه ماهه به صورت آفلاین برگزار می‌شود. شرکت کنندگان بعد از این مدت بنا به امتیازی که کسب کردند از جوایز متعددی به قید قرعه بهره مند می‌شوند.

مختاری اردوی تفریحی-زیارتی مشهد مقدس، تلسکوپ، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه، ساعت هوشمند، یک میلیارد ریال وجه نقد، نیم ست طلا، دوچرخه، اسکوتر برقی و ... را از جمله جوایز نفیس این دوره برشمرد که متناسب با نیاز و علاقه مخاطبان «بی نهایت» تهیه شده است.

مدیرعامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی با تاکید بر این موضوع که رویداد مجازی «بی نهایت» در پاسخ به نیاز‌های اعتقادی و معرفتی نوجوانان شکل گرفته است افزود ثبت نام در این دوره هیچ محدودیتی از نظر تعداد ندارد. 

مختاری تصریح کرد: امروزه نوجوانان با سوالات زیادی در حوزه‌های اعتقادی و زیربنایی مانند اینکه خدا کیست و چرا ما را خلق کرده است و ... مواجه هستند. رویداد معرفتی «بی نهایت» که به صورت مجازی برگزار می‌شود درصدد پاسخ این سوالات به نوجوانان سراسر کشور که علاقمند به حرکت در این مسیر هستند شکل گرفته است و تا کنون هفت دوره را برگزار کرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.