صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از دستگیری یکی از بزرگترین سرکردگان باندهای فعال قاچاق مواد مخدر در جنوب و شرق کشور و عامل اصلی شهادت دو نفر از ماموران فراجا و مجروح شدن چهار افسر پلیس خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امید رضایی شامگاه ششم مرداد ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: امشب در یک عملیات هماهنگ و مسنجم اطلاعاتی و هنگامی که این شرور سابقه‌دار و مسلح قصد عبور از پهنای جغرافیایی استان کرمان را داشت، در تور اطلاعاتی جان برکفان یگان تکاوری فراجا قرار گرفت و در یکی از محور‌های مواصلاتی شمال استان کرمان بازداشت شد.

وی افزود: فرد دستگیر شده (الف. ب) در سال ۱۳۹۳ در درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر در چهارراه عشایری کهنوج اقدام به شهادت دو نفر از پرسنل کادر انتظامی کهنوج و مجروح کردن چهار نفر از ماموران فراجا کرده بود.

دادستان کهنوج گفت: در پرونده سیاه این متهم سوابق شرارت متعددی از جمله قتل بیش از سه نفر از شهروندان بی گناه استان سیستان و بلوچستان، حمل و ترانزیت مسلحانه مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه و سوابق کیفری متعدد ثبت شده است.

وی هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی و نهاد‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در برخورد با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه سخت و عبرت آموز خواهد بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.