صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دبیر ستاد اربعین بنیاد کرامت رضوی از ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از شرق تا غرب کشور و همچنین داخل کشور عراق خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد میرزاده در خصوص اقدامات صورت گرفته برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اظهارکرد: بر اساس سازماندهی صورت گرفته در آستان قدس رضوی (بنیاد کرامت رضوی)، بناست بر اساس اولویت‌ها و نیازها، خدمات لازم را به زائران اربعین حسینی ارائه دهد.

وی افزود: در همین راستا جلسات شورای اربعین آستان قدس رضوی تشکیل و مقرر شد همچون سال گذشته،  خدماتی را در مرز‌های مشترک با کشور عراق، مرز مشترک با پاکستان و افغانستان، شهر‌های مسیر در داخل کشور، حمایت از مواکب در کشور عراق و اعزام کاروان خدام جهت تقدیر از موکب داران عراقی، صورت پذیرد.

دبیر ستاد اربعین بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: به منظور شناسایی ظرفیت‌های موجود و نیازها، بازدید میدانی از مرز‌ها انجام و استفاده از شبکه خادمیاری سراسر کشور، برای خدمت‌رسانی در مواکب مرزی و داخل کشور، در دستور قرار گرفت.

میرزاده خاطرنشان کرد: در بازدید میدانی چند روز گذشته از مرز‌های خسروی، مهران، چزابه و شلمچه، گفتگو‌هایی بر اساس نیاز‌ها و ارزیابی‌های سال گذشته انجام شد تا بتوانیم خدمات بهتر و باکیفیت‌تری را به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

وی در ادامه اظهارکرد: علاوه بر مرز‌های غربی کشور، در مرز‌های شرقی نیز به زائران افغانستانی در مرز دوغارون و در مرز میرجاوه و ریمدان به زائران پاکستانی،  خدمات لازم ارائه خواهد شد.

دبیر ستاد اربعین بنیاد کرامت رضوی تاکید کرد: موکب مرکزی و خدمات اصلی آستان قدس رضوی به صورت متمرکز در قالب آشپزخانه مرکزی در مرز مهران تدارک دیده شده به صورتی که پخت و توزیع غذای روزانه برای زائران در این محل، انجام می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.