صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پس از هلاکت و زخمی‌شدن شماری از صهیونیست‌ها در حادثه مجدل شمس با وجود تکذیب دخالت در این حادثه از سوی حزب‌الله،مقامات صهیونیست اظهارات تحریک‌آمیزی را درخصوص جنگ گسترده علیه لبنان مطرح کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی وقوع حادثه برای شماری از صهیونیست‌ها در مجدل شمس علی‌رغم تکذیب دخالت در این حادثه از سوی حزب‌الله لبنان، مقامات صهیونیست به اتهام‌زنی علیه حزب‌الله و تهدید به وقوع جنگ گسترده ادامه می‌دهند.

وب‌سایت صهیونیستی والا به نقل از یک مسئول صهیونیست اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی آماده واکنش به این حادثه است، آسمان شمال سرزمین‌های اشغالی مملو از جنگنده‌های صهیونیست است و حمله توپخانه‌ای در طول نوار مرزی در حال انجام است.

منابع نظامی صهیونیستی نیز با وجود انتشار تکذیبیه از سوی حزب‌الله لبنان اعلام کردند که پاسخ به حادثه مجدل شمس گسترده خواهد بود.

«ایلی کوهن» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی نیز در اظهاراتی تهدیدآمیز اعلام کرد: لبنان باید در آتش بسوزد. باید عملیات بزرگی را در شمال انجام بدهیم و هزینه سنگینی را به این کشور و حزب‌الله تحمیل کنیم.

ایتمار بن گویر وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نتانیاهو باید فوراً از واشنگتن به اراضی اشغالی بازگردد و در شمال سرزمین‌های اشغالی اعلام جنگ کند.

وب‌سایت صهیونیستی والا نیز به نقل از یک مسئول صهیونیست گزارش داد که بعید است نتانیاهو در بازگشت خود از سفر واشنگتن تسریع کند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز بیان کرد که نتانیاهو قصد دارد فردا واشنگتن را ترک کند و در حال حاضر «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مشاوره‌های امنیتی را مدیریت می‌کند.

گفتنی است کمی پیش‌تر رسانه‌های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که در نتیجه حمله موشکی از سمت لبنان به مجدل شمس در جولان اشغالی ۱۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳۴ صهیونیست دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.