صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دستگیری مردی که بر سر زباله باعث مرگ همسایه‌اش شد

  • کد خبر: ۲۴۱۵۵۳
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
مرد جوانی که با ضربات مشت و لگد، همسایه ۷۰ ساله خود را راهی بیمارستان کرده بود، در پی مرگ مرد سالخورده بازداشت شد تا از خود در برابر اتهام قتل دفاع کند.

به گزارش شهرآرانیوز، وقتی ماموران پلیس در جریان درگیری دو همسایه قرار گرفتند به محل حادثه رفتند و فهمیدند درگیری بین مرد ۷۰ ساله و همسایه جوان او اتفاق افتاده و مرد ۷۰ ساله راهی بیمارستان شده است.

در تحقیقات محلی مشخص شد این اختلافات از مدتی قبل ایجاد شده بود و همسایه‌های یک محله در شمال تهران سر زباله‌ها و جمع شدن زباله‌گرد‌ها و کثیف شدن جلوی در خانه یکی از اهالی با هم درگیری داشتند. شاهدان گفتند امروز همسایه ۷۰ ساله با همسایه جوان درگیر شدند و پسر جوان مرد ۷۰ ساله را با مشت و لگد زد.

پس از آن تحقیقات برای دستگیری پسر جوان در حالی ادامه داشت که مرد ۷۰ ساله همچنان در بیمارستان بود،  اما او بعد از یک ماه و نیم فوت کرد و پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

پس از آن موضوع به جواد شفیعی، بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند و با دستوراتی که داد ماموران اداره دهم پلیس آگاهی همسایه‌ای را که پیرمرد را مصدوم کرده بود، دستگیر کردند.

متهم بازداشت‌شده در بازجویی‌های همان گفته‌های شاهدان را تکرار کرد و گفت: سر کیسه زباله و آشغال گذاشتن درگیری داشتیم. آن شب دعوا کردیم و دوباره عصبانی شدم، به همین دلیل با مشت به او حمله کردم و کتکش زدم. پیرمرد به زمین افتاد، بعد فهمیدم لگنش شکسته و به خاطر همان ۳۵ روز در بیمارستان بود و بعد فوت شد.

در حال حاضر این متهم در بازداشت قرار دارد تا تحقیقات از او ادامه یابد.

منبع: سایت جنایی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.