صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه (۸ و ۹ مرداد) تا حدی از گرمای هوا کاسته شده و چهارشنبه و پنجشنبه مجددا هوای بسیاری از نقاط گرم خواهد شد.

محمد غیوری‌ در گفت‌گو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها، طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه (۸ و ۹ مرداد) تا حدی از گرمای هوا کاسته شده و چهارشنبه و پنجشنبه مجددا هوای بسیاری از نقاط گرم خواهد شد.

وی افزود: شایان ذکر است که طی ۳ روز آینده شاهد وزش باد در سطح استان بوده که در پار‌ای از نقاط به ویژه نواحی بادخیز وزش باد گاهی شدید با احتمال بروز خسارت به همراه گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید خواهد بود که این وضعیت در جنوب شرق استان (حوالی شهرستان‌های خواف و تایباد) شدیترین حالت را خواهد داشت. طی این مدت انتقال ذرات گرد و غبار به نواحی مرکزی از جمله مشهد مقدس پیش‌بینی می‌شود. امروز و فردا احتمال رگبار‌های پراکنده در ارتفاعات شمال غرب دور از انتظار نیست که در این خصوص هشدار زرد و نارنجی مورخ ۶ مرداد صادر شده است.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۵ و ۴۰ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۳۹ درجه و در سردترین ساعات به ۲۵ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۱۸ درجه و سبزوار با دمای ۴۵ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.