صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به احتمال زیاد ورزشگاه تختی تهران مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برپایی بازی‌های لیگ قهرمانان یا لیگ نخبگان قرار نخواهد گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ورزشگاه تختی تهران یکی از ورزشگاه‌های عجیب و غریب در شرق تهران است که به دلیل شرایط خاص از وضعیت متفاوتی نسبت به سایر ورزشگاه‌های استان تهران برخوردار شده است.

این ورزشگاه علاوه بر اینکه در نقطه مناسبی از شهر به لحاظ تردد و عبور و مرور قرار ندارد، شکل ظاهری ناقصی دارد و سکو‌های آن نصفه است.  


برخی از قدیمی‌ها معتقدند که این ورزشگاه پیش از انقلاب اسلامی مصارف نظامی داشته و قرار نبوده به عنوان یک ورزشگاه به جهت برگزاری بازی‌های رسمی مورد استفاده قرار بگیرد، اما بعد‌ها به دلایلی مورد استفاده قرار گرفته و همچنان نیمی از فضای آن سکو دارد و نیمی دیگر خالی است و اگر زاویه دوربین سمت روبه روی جایگاه را نشان دهد که غالبا این گونه است بسیاری تصور می‌کنند بازی برگزاری شده در یک کمپ تمرینی است.

با توجه به اینکه ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و مشکلات عدیده‌ای دارد، تصمیم گرفته شده بازی‌های استقلال و پرسپولیس در فصل جاری در ورزشگاه تختی تهران برگزار شود، اما این ورزشگاه با کاستی‌های متعددی مواجه است که گفته شده کنفدراسیون فوتبال آسیا با ایراد گیری از آن، چنین ورزشگاهی را مناسب برای برگزاری بازی‌های آسیایی نمی‌داند.

زمزمه رد کیفیت ورزشگاه تختی در روز‌های اخیر به شدت شنیده می‌شود و اگر این اتفاق رخ دهد، بازی‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید در استان دیگری برگزار شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.