صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی گفت: با اجرای مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار امنیت اجتماعی، خیابان‌های منتهی به میدان فردوسی مشهد پاک‌سازی شد.

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص جمع‌آوری معتادان متجاهر در مشهد، اظهار کرد: در راستای مطالبه‌های شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی، مرحله‌ای دیگر از طرح اقتدار پلیس در میدان فردوسی شهر مشهد با محوریت مبارزه با خرده‌فروشان و معتادان متجاهر به مدت ۷۲ ساعت عملیاتی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضربتی، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری تیم‌هایی از یگان امداد و کلانتری سناباد، ۱۶۵ معتاد متجاهر را در سطح میدان فردوسی و خیابان‌های منتهی به این میدان، جمع‌آوری و به مرکز نگهداری و بازپروری «خانه سبز» منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: ۷ خرده‌فروش موادافیونی با ۲۶۵ گرم انواع موادمخدر صنعتی و سنتی دستگیر و ۳ دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو که برای توزیع موادمخدر از آن‌ها استفاده می‌شد نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به معرفی افراد خرده‌فروش به دادسرا، خاطرنشان کرد: طرح‌های پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر مشهد به صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس، با هنجارشکنان و توزیع‌کنندگان موادمخدر برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.