صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

با تایید نشدن ورزشگاه تختی تهران عملا استقلال و پرسپولیس در بازی‌های فصل آتی لیگ نخبگان آسیا در همه بازی‌ها مهمان خواهند شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اگر ورزشگاه تختی تهران از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما مورد تایید قرار نگیرد، استقلال در بازی‌های لیگ نخبگان آسیا عملا در همه بازی‌ها مهمان خواهد بود.

گرچه بازی‌هایی که استقلال میزبانی آن را به عهده دارد، قرار است در ایران برگزار شود، اما هر شهری میزبانی بازی‌های استقلال را به عهده بگیرد، موجب ایجاد زحماتی برای بازیکنان و کادر فنی این تیم خواهد شد و استقلالی‌ها عملا مدام در سفر به این شهر و آن شهر خواهند بود و باید از زمان استراحت و تمرین خود بکاهند تا به موقع در شهری که قرار است به عنوان میزبان بازی‌های لیگ نخبگان معرفی شود، حاضر شوند. 

تهران عملا با وجود خرابی‌های ورزشگاه آزادی و آماده نبودن ورزشگاه تختی ونداشتن ورزشگاه استاندارد دیگری قادر به میزبانی نیست و استقلال باید از دیگر شهر‌ها که ورزشگاه‌هایش مورد تایید قرار گرفته‌اند برای میزبانی خود بهره بگیرد.

فرایند بازی در دیگر شهر‌های ایران برای استقلال علاوه بر خستگی، هزینه برهم خواهد بود و به همین دلایل نگرانی‌های برای استقلالی‌ها به وجود آمده تا بعد از انتشار خبر مردود شدن ورزشگاه تختی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا، به فکر فرو بروند واین موضوع را عملا به ضرر خود بدانند.  

اما این نگرانی فقط اردوگاه استقلال را فرا نگرفته است. پرسپولیس نیز همین وضعیت را خواهد داشت و آن‌ها نیز بعد از تایید نشدن ورزشگاه تختی باید در همه بازی‌های لیگ نخبگان آسیا عملا مهمان باشند و این موضوع هم به ضرر سرخ‌ها خواهد بود و هم هواداران این تیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.