صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

روز درخشان راسل و همیلتون در بلژیک

  • کد خبر: ۲۴۱۶۳۴
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱
آخرین گرندپری نیم‌فصل نخست رقابت‌های این فصل فرمول یک با برتری رانندگان مرسدس به پایان رسید و جورج راسل و لوئیز همیلتون در رتبه‌های اول و دوم به کارشان در این مسابقه پایان دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم مرسدس که مدت‌ها بود از روز‌های خوب گذشته‌اش فاصله گرفته بود، بار دیگر در این مسابقه با درخشش دو راننده‌اش و همچنین شاهکار استراتژیست‌های خود توانست خاطره شیرین روز‌های خوبش را برای هوادارانش زنده کند.

گردنپری بلژیک در حالی آغاز شد که مکس فرستپن توانسته بود در تعیین خط رتبه نخست را به دست آورد، اما به دلیل جریمه این راننده هلندی کارش را از جایگاه دهم آغاز کرد. مسابقه در شرایطی آغاز شد که چالرز لکلرک از فراری، سرجیو پرز از ردبول و لوئیز همیلتون از مرسدس در صف جلو قرار داشتند، اما در پایان این راسل بود که با وجود شروع کار از رتبه ششم، توانست از تمام راننده‌های پیش روی خود سبقت گرفته و کارش را با قهرمانی در بلژیک به پایان برساند.

 همیلتون که در ۴ دور پایانی این رقابت فاصله زیادی با سبقت از هم‌تیمی‌اش نداشت، در نهایت دوم شد و اسکار پیاستری از تیم مک‌لارن هم به جایگاه سوم رسید. با وجود این نتایج، هنور در امتیازات کلی این فصل، مکس فرستپن از ردبول با ۲۷۵ امتیاز و اختلاف ۷۸ امتیازی نسبت به نفر دوم، صدرنشین رانندگان در این فصل فرمول یک است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.