صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولید چینی در شهرک صنعتی توس گفت: با اتکا بر نیروی جوان و مهندسی معکوس می‌توان مشکلات حوزه تولید را حل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن نوری‌زاده در حاشیه بازدید از یک کارخانه تولید چینی در شهرک صنعتی توس اظهار کرد: با همت مدیریت جوان مجموعه مذکور، حدود ۹۵۰ نفر به صورت سه شیفت در این مجتمع تولیدی مشغول به کار هستند که می‌توان از آن به عنوان نمونه‌ای از ظرفیت بالای اشتغالزایی صنایع در استان یاد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: نکته مثبت و مهم در این کارخانه دریافت کمترین تسهیلات دولتی برای توسعه است که نشانگر مدیریت و برنامه ریزی رو به رشد دارد و هدف از بازدید امروز تسهیل در اموری است که بتواند رشد و توسعه این مجتمع تولیدی را هموارتر کند.

وی ضمن تاکید بر استفاده از نیروی جوان و مهندسی معکوس برای حل مشکلات حوزه تولید استان تصریح کرد: بخشی از تجهیزاتی که در این کارخانه برای خط تولید مورد نیاز بود و با قیمت بسیار بالا در کشورهای اروپایی تولید می‌شد، توسط مهندسان جوان با مهندسی معکوس ساخته شده و در فرآیند تولید مورد استفاده قرار گرفته است. بر این اساس؛ «نظام سهم بری دانش در تولید» در این مجتمع تولیدی به نحوی اتفاق افتاده که مهندسان طراح ماشین آلات در سود آن شراکت دارند و تاثیر مثبت این اتفاق در حفظ نیروی کار و جلوگیری از مهاجرت‌ها قابل توجه است.

منبع: استانداری خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.