صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: امروز (۸ مرداد) تا فردا روند کاهش دما در سطح استان به ویژه نیمه شمالی و نوار شرقی پیش‌بینی می‌شود و مجددا چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: امروز تا فردا روند کاهش دما در سطح استان به ویژه نیمه شمالی و نوار شرقی پیش‌بینی می‌شود و مجددا چهارشنبه و پنجشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود. دما در مشهد در گرم‌ترین ساعات فردا به ۳۳ درجه خواهد رسید و در گرم‌ترین ساعات روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه به ۳۷ درجه خواهد رسید.

وی افزود: پدیده جوی که در حال حاضر استان را تحت تاثیر قرار داده است وزش باد و خیزش گرد و غبار است که در نواحی شمالی، شرقی و جنوبی شاهد هستیم و در ساعات بعد از ظهر امروز در غالب مناطق شاهد وزش باد شدید، توام با گرد و غبار خواهیم بود که احتمال بروز خسارت، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید در سطح استان وجود دارد، همچنین انتقال ذرات گرد و غبار به نواحی مرکزی از جمله مشهد مقدس دور از نتظار نیست و امروز در مشهد شاهد کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۵ و ۳۹ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۳۶ درجه و در سردترین ساعات به ۲۱ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ۱۹ درجه و بردسکن و سرخس با دمای ۴۴ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.