صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صبح امروز (۸ مرداد ۱۴۰۳)، مراسم اختتامیه مرحله استانی ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرحله استانی ششمین جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» در خراسان‌رضوی، صبح امروز (۸ مردادماه) با معرفی برگزیدگان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس در مشهد به کار خود پایان داد.

جشنواره‌ای که فراخوان آن با محوریت پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزار‌های کاربردی، کلیپ، موشن‌گرافیک، پویانمایی و انیمیشن در اردیبهشت‌ماه سال جاری منتشر شد و اختتامیه مرحله کشوری آن نیز چهارشنبه، ۱۰ مردادماه، در مشهد برگزار می‌شود.

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌رضوی، در اختتامیه مرحله استانی جشنواره گفت: فراخوان جشنواره فعالان فضای مجازی در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هم‌زمان با سراسر کشور، در استان خراسان‌رضوی نیز منتشر شد و بیش از ۳۳۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره رسید که ارزشیابی و داوری شد و ۴۰ اثر منتخب به مرحله کشوری معرفی شد.

وی افزود: از مجموع آثار رسیده، در نهایت ۱۰ اثر در حوزه‌های مختلف نیز به عنوان آثار برتر استانی معرفی شد و از تولیدکنندگان این آثار نیز تقدیر به عمل آمد.

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به ضرورت فعالیت در عرصه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و دفاع از مظلوم در برابر ظالم خاطرنشان کرد: متأسفانه در حوزه سواد رسانه و نقش‌آفرینی در عرصه فضای مجازی، کاستی‌هایی وجود دارد و نیاز است پیشکسوتان نیز همگام با نسل جوان، مهارت‌های کافی را برای حضور در این عرصه فرا بگیرند. می‌بایست آموزش‌های لازم برای نقش‌آفرینی در حوزه فضای مجازی مانند ارائه آموزش‌های رزمی در دوران دفاع مقدس را نیز ارائه کنیم تا با این آموزش‌ها در کنار فعالیت‌های انگیزشی، کمبود‌های این حوزه برطرف شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.