صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جایزه اسپانیایی ها در دستان «چمدان»

  • کد خبر: ۲۴۱۷۷۱
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
فیلم کوتاه «چمدان» بهترین فیلم یک جشنواره اسپانیایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم کوتاه «چمدان» به کارگردانی هستی حسینی و تهیه کنندگی و نویسندگی مصطفا کوشکی در اولین اکران جهانی خود، تندیس و جایزه نقدی بهترین فیلم کوتاه جشنواره Galacticat اسپانیا را به دست آورد.

این فیلم محصول MOSTAGHEL FILM CENTER و خانه مستقل تهران است.

جشنواره Galacticat در کشور اسپانیا از ابتدا به عنوان ابتکاری برای بازیابی سینمای کلاسیک جهانی در ژانر علمی تخیلی آغاز شد و امسال دهمین دوره خود را از بیست و چهارم تا سی‌ام ژوئن (۴ تا ۱۰ تیر ماه) در شهر Lleida برگزار کرد.

«چمدان» پس از این موفقیت، در فستیوال کانازاوا ژاپن به نمایش در خواهد آمد. جشنواره کانازاوا یکی از مهمترین رویداد‌های سینمایی در کشور ژاپن است که سالانه علاقه‌مندان به سینما را به دیدن فیلم‌های منتخب خود دعوت می‌کند. این جشنواره در تاریخ چهارم تا هشتم سپتامبر (۱۴ تا ۱۸ شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

پخش بین الملل این اثر برعهده نشاط باقری و صدرا صباحی است.

در این فیلم صحرا اسدالهی، یعقوب صباحی، امیررضا جوکار، حمید عاشوری، سجاد باقری، محمدرضا رمضانی، حسن همتی، حیدر حیدری و ابراهیم محمدی نقش آفرینی کرده اند.

فهرست عوامل «چمدان» عبارتند از کارگردان: هستی حسینی، نویسنده و تهیه کننده: مصطفا کوشکی، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، تدوین: عماد خدابخش، صدابردار: آرش برومند، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی اکبری، موسیقی: بهرنگ عباسپور، میکس و مستر: حمیدرضا حسینی، اصلاح رنگ و نور: علی تصدیقی، طراح گریم: امیر ترابی، طراح صحنه و لباس: نیلوفر سجادی، عکاس: سمیرا بختیاری، طراح گرافیک: مهدی دوایی، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا الیاسی.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.