صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مطابق اسنادی که منتشرشده، علیرضا بیرانوند تمام مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را دریافت کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند همچنان در کمیته وضعیت در جریان است و امروز هم دومین جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور وکلای طرفین در کمیته وضعیت برگزار خواهد شد؛ دعوای حقوقی که در آن باشگاه پرسپولیس مدعی است تمام حقوق علیرضا بیرانوند بابت فصل گذشته را به طور کامل پرداخت کرده و این بازیکن هیچ طلبی از سرخ‌پوشان ندارد و در سوی مقابل نیز بیرانوند مدعی است همچنان حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلبکار است.

در همین راستا پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به علیرضا بیرانوند در فصل گذشته منتشر شده که براساس آن باشگاه پرسپولیس در طول حدود ۱۰ ماه و در ۱۱ نوبت (از تاریخ ۲ شهریور ماه ۱۴۰۲ تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۳) مبلغ ۱۹ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به حساب این بازیکن واریزی داشته است.

در سندی که در زیر آمده، مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به‌عنوان واریز متفرقه ذکر شده است که این مبلغ مربوط به پاداش‌های برد پرسپولیس در بازی‌های لیگ بوده و به حساب بازیکنان واریز شده است.

در زیر نیز صورت خلاصه وضعیت پرداختی‌ها به علیرضا بیرانوند آمده که براساس آن مانده مطالبات قرارداد و آپشن این بازیکن از فصل گذشته «صفر» شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.