صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازداشت مرد شیطان صفت به دلیل اغفال و فراری دادن دخترجوان

  • کد خبر: ۲۴۱۸۶۹
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
رئیس پلیس آگاهی از بازداشت مرد سابقه‌داری که دختری جوان را اغفال کرده بود، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این خبر گفت: چندی قبل مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد که دخترش ناگهان از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته و تلفن همراهش را نیز خاموش کرده است. در همین راستا تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند، اما در نخستین گام با استعلام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌ها اثری از دختر نوجوان به دست نیاوردند.

وی ادامه داد: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل زندگی دختر جوان شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند که او با رضایت کامل سوار بر خودروی یک مرد غریبه شده است و با یکدیگر از محل خارج شده‌اند. در ادامه کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت مرد جوان را شناسایی کرده و متوجه شدند که او در زمینه تتو فعالیت غیرقانونی دارد و سابقه‌دار است که همین سرنخ باعث شد متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که دختر جوان نیز علاقه‌مند به تتو است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل حضور دختر جوان نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

ولیپور گودرزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی صراحتاً به اغفال دختر جوان اعتراف کرد. در همین راستا نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و دختر جوان به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.