صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: برای امروز (۹ مرداد) روند کاهش دما به‌ویژه در نیمه شمالی، ادامه خواهد داشت و از فردا تا پنجشنبه (۱۱ مرداد) شاهد افزایش دما خواهیم بود.

علی الهی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: براساس آخرین تحلیل نقشه‌ها، طی ۲۴ ساعت آینده وزش باد گاهی شدید توأم با گردوخاک همراه با کاهش کیفیت هوا، کاهش دید و با احتمال بروز خسارت در نواحی بادخیز پیش‌بینی می‌شود که انتقال گردوغبار به نواحی مرکزی استان ازجمله مشهد مقدس دور از انتظار نیست.

وی افزود: فردا (۱۰ مرداد) در اغلب نقاط استان، به طور موقت از شدت وزش باد کاسته می‌شود و در پنجشنبه (۱۱ مرداد) مجدداً افزایش سرعت باد را خواهیم داشت که در این خصوص، هشدار نارنجی صادر شده است. همچنین امروز، روند کاهش دما به‌ویژه در نیمه شمالی ادامه خواهد داشت و از فردا تا پنجشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۵ و ۳۹ درجه بوده است و امروز، دمای هوای مشهد در گرم‌ترین ساعات به ۳۳ درجه و در سردترین ساعات به ۲۳ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۱۷ درجه و ششتمد با دمای ۴۳ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین وزش باد در تربت‌حیدریه با ۸۶ کیلومتربرساعت ثبت شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.