صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر تعاون روستایی استان خراسان‌رضوی گفت: امسال نسبت به سال گذشته، خرید تضمینی گندم توسط مراکز خرید تعاون روستایی خراسان‌رضوی، ۴۷ درصد رشد داشته است.

آرش آوان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: از اول خرداد ماه سال جاری، خرید تضمینی گندم در ۲۸ مرکز خرید تضمینی گندم شبکه تعاون روستایی استان به عنوان مباشر، در سطح ۱۶ شهرستان آغاز شد. تاکنون بیش از ۱۶۳ هزار و ۲۰۰ تُن گندم از کشاورزان استان توسط سازمان تعاون روستایی خریداری گردیده است.

وی افزود: در مدت مشابه سال گذشته، بالغ بر ۱۱۱ هزار و ۳۳ تن گندم به صورت تضمینی توسط این شبکه خریداری شده که سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۷ درصد رشد داشته است.

مدیر تعاون روستایی خراسان‌رضوی اظهار کرد: تمامی مراکز خرید تعاون روستایی در سطح استان هر روز فعال و کارکنان شبکه تعاون روستایی استان بی‌وقفه و با سعه‌صدر در حال خدمت‌رسانی به کشاورزان و تحویل محموله‌های گندم، وفق مقررات هستند. با توجه به حجم بالای مراجعه کشاورزان و لزوم حمل محموله‌های گندم خریداری‌شده از انبار‌های مراکز خرید و حمل به سیلو‌های مرکزی، اداره‌کل غله استان در این خصوص همکاری قابل‌تقدیری با شبکه تعاون روستایی داشته که نتیجه این همکاری، قطعاً رضایت کشاورز و خدمت‌رسانی بهتر در تحویل دست‌رنج یک سال تولیدکنندگان این محصول استراتژیک است.

وی با بیان اینکه تمام مسئولان مرتبط استان، پیگیر واریز سریع وجه گندم به حساب کشاورزان هستیم، گفت: امیدوارم که پرداخت بموقع وجه گندم توسط دستگاه‌های متولی، کام کشاورزان استان را شیرین کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.