صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استان‌های رکورددار پاداش صرفه‌جویی برق مشخص شدند

  • کد خبر: ۲۴۱۹۶۶
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: به مشترکان استان‌های هرمزگان ۲۵ میلیارد تومان، سیستان‌وبلوچستان ۳۳ میلیارد تومان و تهران ۴۴ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی تعلق گرفته است که نشان از روش صحیح مصرف‌برقشان دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی رجبی‌مشهدی اظهار داشت: در این روز‌ها و به‌دلیل گرمای زیاد، رشد نزدیک به هشت‌درصدی مصرف برق را تجربه می‌کنیم که از مشترکانی که مصرفشان بالاست، درخواست می‌کنیم با کاهش مصرف برق خود، به تأمین برق سایر مشترکان کمک کنند.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به پایان‌یافتن این دوره و اینکه قبوض جدید صادر شده است، گفت: حدود ۴۰ میلیون مشترک خانگی مشمول دریافت ۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی شدند و ۱۲ درصد از این تعداد هم قبض برق رایگان دریافت کردند.

رجبی‌مشهدی ضمن تشکر از همه مردم ایران که با توجه به الگوی مصرف منطقه خود، مصرف‌برقشان در حد الگو و پایین‌تر است، گفت: خوشبختانه به مشترکان استان‌های هرمزگان ۲۵ میلیارد تومان، سیستان‌وبلوچستان ۳۳ میلیارد تومان و تهران ۴۴ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی تعلق گرفته است که نشان از روش صحیح مصرف‌برقشان دارد.

سخنگوی صنعت برق در پایان، از مردم درخواست کرد با پیوستن به پویش «باانرژی» و کسب جوایز ارزشمند این پویش ازجمله ۳۰۰ خودرو و هزاران جایزه ارزشمند نقدی و غیرنقدی، با انجام چند راهکار ساده مانند تنظیم دمای کولر گازی روی ۲۴ درجه یا استفاده از دور کُند کولر آبی، ضمن اصلاح رفتار مصرفی و کاهش مصرف و کمک به همکاران پرتلاش صنعت برق، از پاداش صرفه‌جویی هم بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.