صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پاسخ معاون فنی و اجرایی سازمان ترافیک شهرداری مشهد به گلایه از ترافیک دوربرگردان امیریه مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، گلایه‌‌های شهروندان از ترافیک و تصادف‌های زیاد این محدوده در دوربرگردان امیریه واقع در بولوار آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی سبب شد که برای پیگیری مطالباتشان به ستون صدای مردم پیام‌هایی مکرر بفرستند، یکی از شهروندان نوشت: در بولوار آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی حد فاصل خیابان‌های امیریه و اقدسیه یک دوربرگردان وجود دارد که همیشه سبب ترافیک و تصادف‌های کوچک است. حجم ترافیک این دوربرگردان گاهی تا انتهای بولوار ‌ادامه پیدا می‌کند و عبور‌و‌مرور دیگر افراد را هم مختل می‌کند.

این شهروند نوشت: این دوربرگردان جواب‌گوی حجم تردد ساکنان الهیه که می‌خواهند به سمتِ بولوار پیامبر اعظم(ص) بروند نیست. سال پیش پیگیری کردیم گفتند قرار است تقاطع غیر‌هم‌سطحی در این قسمت احداث کنند، اما هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است، پس این تقاطع چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟ آیا بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است؟

پیگیری شهرآرا از سازمان ترافیک با پاسخ معاون فنی و اجرایی سازمان ترافیک همراه بود، مهدی مکرم گفت: مطالعات طرح دوربرگردان غیرهم‌سطح در این محل رو به پایان است و اعتبار لازم نیز برای اجرای طرح پیش‌بینی شده است. معاون فنی و اجرایی سازمان ترافیک افزود: با صبوری شهروندان امسال احداث دوربرگردان آغاز خواهد شد و پس از احداث مشکل ترافیک و حوادث رانندگی در این قسمت به حداقل می‌رسد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.