صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جباری: وی‌ای آر باشد، خیال استقلال راحت است

  • کد خبر: ۲۴۲۰۹۱
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
علی جباری، پیشکسوت استقلال معتقد است که اگر سیستم کمک داور ویدئویی در فصل جدید اعمال شود، استقلال از داوری ضرر نخواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی جباری، پیشکسوت نامی باشگاه استقلال معتقد است که جواد نکونام در فصل جاری قاعدتا باید نتایج بهتری در قیاس با فصل قبل به دست آورد. جباری می‌گوید:« استقلال تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنان و مربیان بزرگ دارد. فصل قبل استقلال درکادر فنی از این وضعیت خوب برخوردار بود اما به دلیل اینکه هماهنگی میان کادر و مدیران سابق وجود نداشت استقلال از همان هفته‌های اول وارد حاشیه شد. امیدوارم آن اتفاقاتی که فصل پیش رخ داد دیگر در استقلال تکرار نشود وشاهد آرامش دراین تیم باشیم. البته از زمانی که مالکیت تیم تغییر کرده اوضاع مطلوب‌تر است و شاهد ایجاد آرامش هستیم. از طرفی پیشنهادم به جواد نکونام این است که به سکوت خود ادامه دهد. او رویه خوبی را درپیش گرفته و ادامه آرامش به استقلال کمک قابل توجهی خواهد کرد. البته رفتار مدیران باشگاه استقلال هم منطقی بوده واین به ایجاد صلح در باشگاه کمک کرده است.»

جباری ادامه داد:« دربخش بازیکن نیز شرایط استقلال در فصل گذشته مطلوب بود. هرچند که جدایی محبی و قایدی به استقلال لطمه زد اما استقلال درهرحال بازیکنان خوبی درترکیب داشت. دراین فصل هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شده‌اند و شنیدم که یک بازیکن خارجی خوب نیز در راه استقلال است. خوشحالم که استقلال در حال بستن تیمی است که درشان خودش است. باید همیشه همین طور باشد. استقلال تیم بزرگی است ونیاز به بازیکنان نامی و بزرگ دارد وامیدوارم تصمیم گیران در باشگاه استقلال بهترین تیم ممکن را برای جواد نکونام فراهم کنند.»

جباری در پایان صحبت‌های خود به این جملات اشاره کرد:« معقتدم که استقلال مدعی قهرمانی است واگر مشکلات فصل قبل تکرار نشود قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود. فصل پیش مشکلات بزرگی در بخش داوری وجود داشت که صدای همه ما استقلالی‌ها را درآورد. آمدن وی ای آر به ورزشگاه‌ها باعث از بین رفتن شبهات زیادی خواهد شد. امیدوارم کمک داور ویدئویی در ورزشگاه‌ها تعبیه شود تا حقی از تیم‌ها ضایع نشود. فصل پیش استقلال خیلی لطمه خورد وامیدوارم دیگر آن اتفاقات تکرار نشود واستقلال بتواند به سلامت به سمت قهرمانی در لیگ برتر حرکت کند.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.