صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هالند، مصدوم بزرگ منچسترسیتی در پیش‌فصل

  • کد خبر: ۲۴۲۲۵۷
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در اردوی پیش‌فصل این تیم از مصدومیتی رنج می‌برد که باعث نگرانی پپ گواردیولا و هواداران این تیم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گواردیولا پس از شکست بامداد چهارشنبه، ۱۰ مرداد تیمش در دیداری دوستانه برابر بارسلونا، خبر مصدومیت مهاجم تیمش را تایید کرد و اعلام کرد که او هنوز تا رسیدن به آمادگی کامل فاصله دارد. گلزن اول سیتیزن‌ها در دو بازی دوستانه گذشته تیمش برابر میلان و بارسا با وجود استراحت بیشتری که در تعطیلات تابستانی به نسبت برخی دیگر از هم‌تیمی‌هایش پشت سر گذاشته بود، دقایق کمی فرصت حضور در میدان پیدا کرد تا آمادگی بدنی او به دغدغه اصلی سرمربی و هواداران منچسترسیتی تبدیل شود. گواردیولا با تایید مصدومیت عضلانی هالند، اعلام کرد که با وجود فاصله کوتاهی که تا شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس باقی مانده است، نمی‌خواهد روی هالند ریسک کند و او را بیشتر از این به میدان بفرستد تا احتمال تشدید مصدومیت مهاجمش بیشتر شود.

هالند در دو فصل گذشته بهترین گلزن لیگ برتر بوده است و نقش مهمی در رساندن سیتی به قهرمانی‌های پی‌درپی در فوتبال جزیره داشته است، با این وجود احتمالا او هفته‌های ابتدایی فصل جدید را از دست خواهد داد و یک نروژی دیگر، یعنی اسکار باب، جانشین موقت او در خط حمله سیتیزن‌ها خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.