صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دو غول فوتبال اروپا، یعنی میلان و رئال مادرید در ادامه تور پیش‌فصل خود در آمریکا، از ساعت ۴ بامداد فردا (پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این چهارمین بازی روسونری در پیش‌فصل‌شان است. آنها با سرمربی جدیدشان، یعنی پائولو فونسکا تا به اینجا در دیدار‌های دوستانه قبلی از رم شکست خوردند، برابر راپید وین به تساوی رسیدند و در جدال مقابل منچسترسیتی هم به پیروزی رسیدند. البته بدترین خبر برای میلانی‌ها در این بین، مصدومیت الساندرو فلورنزی، مدافع راست آنها در بازی گذشته کابوس بزرگی برای روسونری است و احتمالا این مدافع ملی‌پوش به خاطر پارگی رباط صلیبی زانو، تمام فصل آینده را از دست خواهد داد.

در طرف دیگر میدان، این دیدار نخستین مسابقه دوستانه رئالی‌ها در دوران آماده‌سازی آنهاست. مادریدی‌ها در این تابستان بزرگترین بمب نقل و انتقالات را ثبت کردند و بالاخره کیلیان امباپه را به جمع نفرات خود اضافه کردند، با این وجود پس از جدایی ناچو و همچنین مصدومیت ادامه‌دار داوید آلابا، آنچلوتی در خط دفاع با مشکلاتی روبه‌روست. البته رئالی‌ها اعلام کردند که خریدی در این بخش نخواهند داشت و حالا باید دید آنچلوتی چگونه می‌تواند از پس این چالش برآید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.