صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بهادری: به فرش‌آرا فرصت دهید

  • کد خبر: ۲۴۲۳۳۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
بازیکن فرش‌آرای مشهد گفت: باید کمی به فرش‌آرا به فرصت بدهیم، فرش‌آرا تمریناتش خیلی دیر برای این فصل آغاز شد و قطعا شرایط تیم روز به روز بهتر خواهد شد.

قدرت بهادری در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص وضعیت فرش‌آرا پس از شکست در بازی خانگی مقابل سن‌ایچ ساوه گفت: پیش از بازی با سن‌ایچ هم‌قسم شده بودیم که حداقل در بازی‌های خانگی امتیاز کسب کنیم و فرقی هم نمی‌کند چه تیمی مقابل ما در مشهد بازی کند.

وی افزود: مقابل سن ایچ از موقعیت‌های فراوان خود استفاده نکردیم و تیم سن ایچ نیز تک موقعیت‌های خود را تبدیل به گل کرد. در نیمه اول ۴ موقعیت تک به تک داشتیم که به گل تبدیل نکردیم.

بازیکن فرش‌آرای مشهد در این فصل تصریح کرد: بازیکنان جوان ۳ تا ۴ سال در فرش‌آرا حضور دارند و پس از اینکه به یک بازیکن باتجربه تبدیل می‌شوند، از تیم جدا می‌شوند. وقتی فرش‌آرا از این بازیکنان باتجربه‌اش استفاده نکند، طبیعتا به تیم‌هایی می‌روند که شرایط مالی بهتری داشته باشند.

بهادری ادامه داد: متاسفانه فرش‌آرا از این قضیه ضربه می‌خورد. با توجه به شرایطی که فرش‌آرا دارد، شرایط و وضعیتش مشخص است، اما بازیکنانی که در این تیم بوده‌اند همیشه تلاش کرده‌اند عملکرد خوبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کادرفنی خوبی در این فصل در اختیار داریم. احمد شفیعی جزو سرمربیان خوب لیگ برتر است. باید کمی به فرش‌آرا فرصت بدهیم، فرش‌آرا تمریناتش خیلی دیر برای این فصل آغاز شد و قطعا شرایط تیم روز به روز بهتر خواهد شد.

بازیکن فرش‌آرای مشهد افزود: تمام بازیکنان، کادرفنی، هیئت مدیره و مسئولین باید کمک کنند تا نتایج خوبی کسب کنیم. خراسان رضوی در رشته‌های فوتبال و فوتسال، فقط فرش‌آرا را در لیگ برتر دارد.

بهادری گفت: با وجود اینکه باشگاه فرش‌آرا ریخت و پاش زیادی به لحاظ مالی ندارد، اما همیشه در لیگ برتر ثبات و حضور داشته است. باید از این تیم حمایت شود تا اتفاقات مثبتی برای فرش‌آرا رقم بخورد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.