صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده سپاه امام‌رضا(ع) گفت: با شهادت مجاهدان راه مبارزه با ظلم، درخت مقاومت تنومندتر شده و بی‌تردید خون شهید هنیه آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ پاسدار «سیدهاشم غیاثی»، فرمانده سپاه امام‌رضا(ع)، با صدور پیامی، شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه»، رهبر جبهه اسلامی حماس را تبریک و تسلیت گفت.

در بخش‌هایی از این پیام آمده است:
«اسماعیل هنیه، شهید و مجاهد فی سبیل‌الله که به دست رژیم سفاک صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل شد، از پرچمداران نهضت آزادی قدس شریف بود که بارها و بارها در معرض شهادت قرار گرفت و سرانجام مزد مجاهدت‌های خالصانه خود را از خداوند متعال دریافت کرد.

گرچه امروز شهید هنیه از بین ما به ظاهر رفته است، اما تفکر مقاوم و سازش‌ناپذیر او در میان ملل آزاده جهان به تکثیر هنیه‌ها خواهد انجامید و رژیم ظالم صهیونیست با این اقدام گستاخانه، نابودی‌اش را به دست خود امضا کرد.

بررسی تاریخ فلسطین و جبهه مقاومت، نشان می‌دهد با شهادت شیخ یاسین‌ها، موسوی‌ها، سلیمانی‌ها و مغنیه‌ها و دیگر مجاهدان شهید راه مبارزه با ظلم، درخت مقاومت تنومندتر شده و بی‌تردید خون شهید هنیه آزادی قدس شریف را شتاب می‌بخشد.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد شجاع و خستگی‌ناپذیر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دلاورمردان جبهه مقاومت به ویژه رهبران این جبهه و ملت مقاوم فلسطین، اعلام می‌کنیم بسیجیان و رزمندگان دلاور امام‌رضایی ایران اسلامی در پیمودن راه شهید هنیه برای آزادی قدس شریف، لحظه‌ای تردید نخواهند کرد و با اراده‌ای سترگ، در این مسیر همیشه یار و یاور آزادگان عالم خواهند بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.