صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اقدام بزدلانه و ناشی از استیصال رژیم صهیونیستی است که بعد از ۹ ماه به هیچ دستاوردی جز کشتن، نابودکردن و قتل عام زن و کودک بی‌گناه فلسطینی نرسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیمان جبلی در مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که صبح امروز -پنجشنبه ۱۱ مردادماه- از مقابل دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: اقدام بزدلانه و ناشی از استیصال رژیم صهیونیستی، نشان داد که در میدان جنگ با مقاومان، مبارزان و مجاهدات غزه بعد از ۹ ماه به هیچ دستاوردی جز کشتن، نابودکردن و قتل عام زن و کودک بی‌گناه فلسطینی نرسیده است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این اقدام واکنشی به عملیات غرور آفرین طوفان‌الاقصی است، ادامه داد: این اقدام نشان دهنده استیصالی است که رژیم صهیونیستی به آن دچار شده و هیچ راه خروجی از بحرانی که خودش برای خودش ایجاد کرده است، وجود ندارد.

وی افزود: انشاالله خون این شهید و شهدای غزه باعث نابودی کامل اسرائیل به زودی زود خواهد شد.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در تهران به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

رهبر معظم انقلاب نیز با صدور پیامی به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، گفتند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.