صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان‌رضوی از ماندگاری هوای گرم و همچنین افزایش وزش باد در این استان برای هفته آینده خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، زهرا عنایتی در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی، اظهار کرد: گرم‌ترین شهرستان خراسان‌رضوی در شبانه‌روز گذشته، داورزن با بیشینه دمای ۴۳ درجه سلسیوس بوده و در این مدت مشهد دمای ۳۷ درجه را ثبت کرده است. از عصر امروز برای نیمه شمالی به‌ویژه شمال‌غرب خراسان‌رضوی بارش باران همراه با افزایش ابر و احتمال رواناب پیش‌بینی شده است؛ البته احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات شهر مشهد نیز وجود دارد.

وی افزود: از امروز تا روز‌های میانی هفته آینده نیمه شرقی و جنوبی استان با افزایش وزش باد، کاهش کیفیت هوا و پدیده ریزگرد همراه است، به طوری که احتمال بروز خسارت و درگیرکردن مناطق مرکزی با پدیده گردوغبار نیز وجود دارد.گرمای هوا در بیشتر مناطق خراسان‌رضوی تا پایان هفته آینده همچنان ماندگار خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۴۳ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط خراسان‌رضوی بودند. در شبانه‌روز گذشته، دمای هوای مشهد بین ۲۴ تا ۳۷ درجه بالای صفر در نوسان بوده و بیشینه دمای هوا در این شهرستان امروز به ۳۵ درجه و امشب به ۲۴ درجه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.