صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا گفت: با توجه به شرایط خاصی که امسال داشتیم، هماهنگی سخت است اما می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد شفیعی بعد از شکست فرش‌آرا مقابل سفیر گفتمان در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: بازی خیلی خوب، پُربرخورد و تاکتیکی از سوی هر دو تیم دنبال شد. اما جدا از مسائل فنی این بازی، بازی کردن در این سالن به خاطر کف‌پوش خاصی که دارد سخت است.

وی افزود: در این سالن مجبور می‌شوی گاهی اوقات توپ را به بازیکنان حریف بدهی و منتظر اشتباهات‌شان باشی. اگر شما از سایر تیم‌ها هم بپرسید به این مسئله صحه می‌گذارند. فوتسال بازی است که خلاقیت در آن مهم است و بازی در این سالن از خلاقیت‌ها می‌کاهد. متاسفانه بازی فقط در رفت و برگشت بود و تیم‌ها کمتر در بازی انفرادی و انتقال ریسک می‌کردند. توپ زیر پا گیر می‌کرد. در برخی از دقایق بازی شانس و اقبال حاکم بود. بازی خیلی خوبی بود و با توجه به تجربه تیم سفیر در این سالن، آنها برنده بازی شدند.

سرمربی فرش‌آرا درباره این‌که چرا تیمش نیمه دوم نتوانست نتیجه نیمه اول را نگه دارد، اذعان کرد: ناکامی ما در نیمه دوم به بحث جوانی تیم‎‌مان برمی‌گردد. ما گلرمان متولد ۸۲ است. کمیل جاهدی که بازی‌اش دادیم متولد ۸۴ است. نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی در صحنه‌ای که گل خوردیم واقعا عدم مدیریت از طرف داور در لحظه بازی به ضرر تیم ما تمام شد.

وی تصریح کرد: صحنه‌ای که نیاز به درگیری نبود، داور به حاشیه‌ها دامن زد و تمرکز را از تیم ما گرفت. بین دو نیمه به بچه‌ها گوشزد کردیم که اصلا وارد بحث‌های حاشیه‌ای نشوند و تمام تمرکزشان را روی بازی بگذارند، اما متاسفانه در نیمه دوم دقایقی تیم ما تمرکزش را از دست داد و همین باعث شد نتیجه را از دست بدهیم.

شفیعی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاصی که امسال تیم ما هم دیر شروع کرد و هم جوان است، هماهنگی کمی سخت است. درست است ما می‎‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم، اما انشاءا... یک ریکاوری خوبی داشته باشیم و بتوانیم در ادامه بهتر عمل کنیم و شرایط مان را در جدول بهبود ببخشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.