صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نماینده حماس در ایران گفت: مسئولان ذی ربط به ما اطلاع داده‌اند، تیم‌های فنی ایرانی در حال انجام تحقیقات هستند و نظر تحلیلی آنها بر خلاف برخی اظهارنظر‌هایی رسانه‌ای است.

به گزارش شهرآرانیوز، خالد قدومی برخی اظهارنظرهای رسانه‌ای درباره ترور شهید هنیه را غیر تخصصی دانست و گفت: ممکن است چنین اظهاراتی خوارک تبلیغاتی برای دشمن فراهم کند؛ در حالی که مقام معظم رهبری (حفظه الله) با تاثر شدید از حمله به مهمان عزیز سخن گفته و رئیس جمهور شریف و شجاع ایران (حفظه الله) نیز احساس مسئولیت سنگینی می‌کنند؛ چرا که این اتفاق در کشور ایران رخ داده و امنیت ملی و تمامیت ارضی و حیثیت و اعتبار ایران نیز هدف این اقدام تروریستی بوده است.

این رهبر حماس تاکید کرد که خطی خبری در رسانه‌های دشمن اسرائیلی و آمریکا دنبال می‌شود که با انتشار شایعاتی و سخن گفتن از بمب‌گذاری از رژیم جنایتکار صهیونیستی در قبال این حمله تروریستی رفع مسئولیت کرده و باعث تفرقه و اختلاف افکنی شوند. از این رو نباید با اظهاراتی ناسنجیده این خط رسانه‌ای دشمن تقویت شود.

وی تاکید داشت: مصیبت یکی است و همه چه ایران چه امت اسلام داغدار هستیم. حمله به کل محور مقاومت در کشور مقاوم ایران علیه رهبری مبارزه و نستوه صورت گرفته است. اکنون در حالی که هنوز تحقیقات ادامه دارد و دو روز از این حادثه تروریستی نگذشته و مهم‌تر این که هنوز پیکر پاک این شهید به خاک سپرده نشده است و خون ایشان هنوز بر زمین بوده و خشک نشده است، نباید با اظهاراتی غیر تخصصی دستاویزی در اختیار دشمن صهیونیستی قرار داد.

نماینده حماس در ایران تاکید کرد که اکنون زمان آن است که چگونه همه یکصدا و متحد علیه حمله صهیونیستی علیه رهبران خود و مقاومت بایستیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.