صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صدای پای بحران در فرش‌آرا!

  • کد خبر: ۲۴۲۶۴۴
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
ثبت سومین شکست نماینده مشهد در هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال کشور این تیم را با چالشی بزرگ رو به رو کرده است.

به گزازش شهرآرانیوز، هفته چهام رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال برای نماینده مشهد با ثبت سومین شکست همراه بود؛ نتیجه‌ای که یکی از شروع‌های ناکام تیم فوتسال فرش‌آرا در تاریخ لیگ‌برتر است. با این همه، فرش‌آرایی‌ها از نبرد با سفیر گفتمان فقط یک شکست به خانه نیاوردند. آنها حالا با سیلی از انتقادات روبه‌رو هستند و باید در رویارویی با آن سربلند بیرون بیایند. شاگردان احمد شفیعی که متشکل از باتجربه‌های میدان‌دیده و جوانان تازه‌کار هستند، از چهار بازی ابتدای فصل سه شکست و فقط یک تساوی در کارنامه دارند؛ نتایجی که اگر همین‌طور ادامه داشته باشد، رفته‌رفته این تیم را به بحران می‌برد. فرشی‌ها حالا به روز‌های سخت پیش‌رو فکر می‌کنند. البته نماینده مشهد امیدواری‌هایی برای فرار از این بحران ناخواسته هم در پیش چشمانش می‌بیند؛ امیدواری‌هایی از جنس بازی مقابل دیدگان هواداران مشهدی در سالن شهیدبهشتی.

شروع خوب، پایان بد

فرش‌آرا در نبرد با سفیر گفتمان شروع خوبی داشت. شاگردان شفیعی گل اول بازی را در غافل‌گیری دریافت کردند، اما پس از گل مرتضی فرزانیان سراپا حمله شدند و دروازه سفیر را به توپ بستند. آنها درپی فشاری که روی دروازه میزبان آوردند، توانستند دو بار در همان نیمه اول و خیلی زودتر از حد تصور دروازه حریف را باز کنند و با برتری ۲ بر ۱ به رختکن بروند. احمدرضا حسن‌پور و حمید قهرمانی زننده گل‌های فرش‌آرا در نیمه نخست بودند؛ شروع خوبی که هواداران این تیم را به کسب نخستین پیروزی فصل امیدوار کرد، اما در نیمه دوم اوضاع برای فرش‌آرا دگرگون شد. سوت‌های پیاپی داور که کمی بازی از دستش خارج شده بود، تمرکز را از مشهدی‌ها گرفت و همین کافی بود تا حریف با اتکا به میزبانی بتواند روی اشتباهات بچگانه فرشی‌ها دوبار دیگر توسط محمد اسدشیر گل‌زنی کند و بازی ۲ بر ۱ باخته را با کامبکی رؤیایی ۳ بر ۲ به سود خود به پایان ببرد. شکست شاگردان شفیعی در این بازی خارج از خانه آب سردی بود بر پیکره تیمی که انصافا در نیمه اول عملکرد بهتری از حریف داشت.

شفیعی و گلایه از زمین و زمان

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا پس از این شکست به نمایش خوب هر دو تیم اشاره کرد و گفت: بازی خیلی خوب، پربرخورد و تاکتیکی از سوی هر دو تیم دنبال شد، اما جدا از مسائل فنی این بازی، بازی‌کردن در این سالن به‌علت کف‌پوش خاصی که دارد، سخت است. وی با انتقاد از وضعیت سالن محل برگزاری مسابقه افزود: در این سالن توپ زیر پا گیر می‌کرد. در برخی دقایق بازی شانس و اقبال حاکم بود. سرمربی بومی فرش‌آرا درباره اینکه چرا تیمش نیمه دوم نتوانست نتیجه نیمه اول را نگه دارد، بیان کرد: ناکامی ما در نیمه دوم به جوانی تیممان برمی‌گردد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، ولی در صحنه‌ای که گل خوردیم، واقعا مدیریت ضعیف داور به ضرر تیم ما تمام شد. شفیعی عملکرد داور را هم در این نتیجه بی‌تأثیر ندانست و اظهار کرد: بین دو نیمه به بچه‌ها گوشزد کردیم که اصلا وارد بحث‌های حاشیه‌ای نشوند و همه تمرکزشان را روی بازی بگذارند، اما متأسفانه در نیمه دوم دقایقی تیم ما تمرکزش را از دست داد و همین باعث شد نتیجه را از دست بدهیم. با توجه به وضعیت خاصی که امسال داریم، هماهنگی کمی سخت است. درست است که می‎‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم، اما ان‌شاءا... ریکاوری خوبی داشته باشیم و بتوانیم در ادامه بهتر عمل کنیم و وضعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم.

تداوم صدرنشینی گیتی

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، مدافع عنوان قهرمانی، با پیروزی خفیف برابر فولاد هرمزگان، همچنان صدر جدول را در پایان هفته چهارم در اختیار دارد. شاگردان کشاورز دیروز با یک گل از سد تیم چغر و سخت‌کوش هرمزگانی گذشتند تا با دوازده امتیاز از چهار بازی بالاتر از تیم حمید بی‌غم، مس سونگون، صدرنشین باشند. در دیگربازی مهم هفته ایرالکو اراک در خانه با نتیجه ۲ بر ۱ از سد گهرزمین پرمهره گذشت تا نشان دهد این تیم سیرجانی همچنان با وجود داشتن ستاره‌های لالیگایی در زمین مشکل دارد. سن ایچ‌ساوه و هیئت‌فوتبال قم هم در ساوه به تساوی ۱ بر ۱ رسیدند. پالایش نفت بندرعباس هم در ادامه روند خوبش در هفته چهارم برابر نفت اصفهان به برتری رسید.

نگاهی به عملکرد مشهدی‌های دیگرتیم‌ها

تیم حمید بی‌غم، سرمربی مشهدی مس سونگون، این هفته یک تساوی تلخ خارج از خانه مقابل فولاد زرند ایرانیان داشت. تساوی ۴ بر ۴ مس سونگون و فولاد زرند برای تیم مدعی سونگون نتیجه خوبی به حساب نمی‌آید. البته در این بازی سه گل از چهار گل تیم بی‌غم را ستاره‌های خراسانی‌اش به ثمر رساندند. بهروز عظیمی دوبار و مهدی جاوید یک‌بار برای مس گل‌زنی کردند. رحمان سارانی دیگرمشهدی لیگ‌برتر فوتسال است که این هفته یک گل مهم برای ایرالکو در جریان برتری مقابل گهرزمین به ثمر رساند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.