صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خبرنگار الجزیره گزارش داد که بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در نزدیکی شهرک «زتا» در شهر طولکرم در شمال کرانه باختری، پنج فلسطینی به شهادت رسیدند که در میان آنها مسؤولی از گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس نیز وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ منابع میدانی در کرانه باختری گفتند: پنج تن بر اثر هدف قرار گرفتن یک خودرو در جاده بین عتیل و زتا در شمال طولکرم به شهادت رسیدند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند «هیثم بلیدی» یکی از فرماندهان گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویی در نزدیکی طولکرم در شمال کرانه باختری به شهادت رسید. این خودرو درحال انتقال تعدادی از اعضای مقاومت بود.

به گفته خبرنگار الجزیره نیرو‌های رژیم صهیونیستی کادر امدادرسانی و آمبولانس‌ها را هدف قرار دادند و مانع نزدیک شدن آنها به مکان حمله شدند.

مدیر بیمارستان ثابت در طولکرم اعلام کرد در جریان شلیک موشکی از یک پهپاد اسرائیلی به نزدیکی شهرک «زتا» در شمال طولکرم پنج تن شهید شدند که پیکر چهار تن از آنها کاملا سوخته است.

گروه‌های کار ملی در طولکرم نیز در پیام تسلیت برای شهادت این پنج تن از اعتصاب سراسری در محکومیت این حمله خبر دادند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک امدادرسان فلسطین به نام «تامر صقر» خبر داد که قبلا در جریان یورش نیرو‌های صهیونیست به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس زخمی شده بود.

به این ترتیب تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از زمان جنگ غزه به ۵۹۵ تن رسید که ۱۴۴ تن از آنها کودک هستند. تعداد مجروحان نیز به ۵۴۰۰ تن و تعداد بازداشت شدگان به ۹۸۹۰ تن رسید.

در عین حال نیرو‌های رژیم صهیونیستی منزلی را در «قفین» در شمال طولکرم محاصره کردند. صدای درگیری‌ها نیز در این مکان شنیده می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.