صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مصطفی طاهری نماینده مردم شهر زنجان از بررسی نهایی طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی در حساب کاربری خود خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی طاهری (عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس) در حساب شبکه اجتماعی ایکس خود، از تعیین تکلیف طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت.

وی در توئیت‌هایی نوشته است: 

‌"طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی (‎تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی) با هدف تعیین تکلیف و سامان دادن به نیرو‌های شرکتی شاغل در دستگاه‌های اجرایی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱ به تصویب مجلس رسید و پس از ارسال به شورای نگهبان با ابهامات و ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت نظام مواجه گردید.

طرح مذکور در ۱۴۰۲/۵/۳۰ با اصلاحاتی به تصویب مجلس رسید و پس از ارسال به شورای نگهبان مجدد با ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی مواجه شد. مجلس در ۱۴۰۲/۱۱/۸ این طرح را اصلاح نمود و پس از ارسال به شورای نگهبان، علیرغم عدم ایراد شورای نگهبان، فقط هیئت عالی نظارت آن را واجد ایراد دانست.

‌کمیسیون اجتماعی در ۱۴۰۳/۲/۲۳ بر مصوبه قبلی مجلس اصرار نمود. بررسی‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص ایرادات هیات عالی نظارت، بیانگر آن است که مصوبه اخیر مجلس مغایر با سیاست‌های کلی به‌نظر نمی‌رسد؛ بنابراین با اصرار مجلس بر مصوبه خویش، مجمع تشخیص در این خصوص اتخاذ تصمیم خواهد کرد. "

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.