صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یامگاه از لیست استقلال خارج می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۲۸۴۹
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
بینایی کوین یامگا، بازیکن فرانسوی استقلال به گونه‌ای است که نمی‌تواند استقلال را در فصل جدید لیگ برتر همراهی کند و نامش از فهرست خارج خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که احتمال داده شده نام کوین یامگا، بازیکن فرانسوی در لیست فصل بیست و چهارم استقلال قرار بگیرد، اما خبر‌های تازه از وضعیت این بازیکن حاکی است که باشگاه استقلال مجوز لازم برای اضافه کردن نام این بازیکن را در لیست نهایی خود ندارد. طبق آخرین خبر‌هایی که از باشگاه استقلال به بیرون منتشر شده مسئولان این باشگاه باید نام کوین یامگا را از لیست این تیم کنار بگذارند و بازیکن دیگری را به خدمت بگیرند.

البته در لیست نهایی استقلال نام ۸ بازیکن خارجی با احتساب یامگا به چشم می‌خورد و طبق قوانین باشگاه استقلال فقط می‌تواند نام ۵ به علاوه یک بازیکن آسیایی را در فهرست نهایی خود قرار دهد. به این ترتیب پرونده یامگا با باشگاه استقلال را باید مختومه دانست و تلاش این بازیکن برای حضور در لیست نهایی استقلال نتیجه بخش نبوده و برخلاف میل باطنی هواداران این باشگاه برای داشتن چنین بازیکنی در ترکیب تیم خود، اما استقلال در فصل آتی نیز بدون حضور یامگا در میادین حاضر خواهد شد.  



یامگا درمیانه‌های راه فصل پیش به دلیل مصدومیت از استقلال دور شد و نتوانست این تیم را همراهی کند، اما از او در شرایطی که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، تلاش کرد خودش را به فصل جدید برساند، اما پزشکان به باشگاه استقلال اعلام کرده‌اند بازیکنی که یک چشمش فقط ۱۰ درصد بینایی دارد، قادر به همراهی این تیم در لیگ جدید نخواهد بود.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.