صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اعضای هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد برای چهارمین سال فعالیت شورا، امروز با برگزاری انتخابات مشخص شدند و مهدی ناصحی با ۹ رای موافق رئیس شورای شهر برای سال چهارم شد.

به گزارش شهرآرانیوز، یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، امروز ۱۳ مردادماه، به صورت علنی برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر در سال آخر فعالیت شورا، مشخص شدند.

برهمین اساس، آقایان «مهدی ناصحی» و «حسن موحدیان» برای تصدی ریاست شورای اسلامی شهر مشهد مقدس نامزد شدند که پس از رای‌گیری، مهدی ناصحی با اکثریت آراء (۹ رای) به عنوان «رئیس شورای شهر مشهد مقدس» انتخاب شد.

همچنین آقایان «مجید طهوریان عسکری» و «ایمان فرهمندی» برای تصدی نایب رئیسی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، آقای «مجید دبیریان» و خانم «فاطمه سلیمی» برای منشی اول، «حسن کریمدادی» و «ابراهیم علیزاده» برای تصدی منشی دوم، آقای «موسی‌الرضا حاجی‌بگلو» برای سخنگویی شورا و «حسین حسامی» و «ایمان فرهمندی» برای تصدی خزانه‌داری نامزد شدند که پس از رای‌گیری، مجید طهوریان عسکری با ۱۰ رای به عنوان نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، مجید دبیریان با ۱۰ رای منشی اول، سید ابراهیم علیزاده با ۱۰ رای منشی دوم، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو با ۱۳ رای سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد و حسین حسامی با ۱۰ رای به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند.

شایان ذکر است موسی‌الرضا حاجی‌بگلو، سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد که نامزدی خود برای ریاست شورای اسلامی شهر مشهد را اعلام کرده بود، پیش از آغاز رای‌گیری اظهار کرد: امسال آخرین هیئت رئیسه دوره ششم است. با توجه به اینکه اعتقاد داریم وحدت رمز موفقیت است و با وحدت می‌توان کار‌ها را در شهر انجام داد، علیرغم اینکه دوستان اصرار داشتند کاندید شوم، نامزدی خود را اعلام کردم، اما انصرافم را اعلام می‌کنم تا رقابت بین آقایان ناصحی و موحدیان باشد.

در ادامه این جلسه حسن منصوریان عضو شورای اسلامی شهر مشهد پیشنهاد داد با توجه به تغییر هئیت رئیسه جدید برای انتخاب اعضای کمیسیون شورای ششم نیاز به بررسی و همفکری بیشتر است و پیشنهاد خروج از دستور داد که این پیشنهاد با ١٠ رای تصویب شد.

مهدی ناصحی نیز قبل از خواندن سوگندنامه در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از هئیت رئیسه دوره سوم و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: امیدواریم سال چهارم سال پربرکت توام با وحدت و هماهنگی و کار برای مردم باشد.

در پایان حسن موحدیان به مهدی ناصحی و اعضای هیأت رییسه جدید تبریک گفت و اعضای هئیت رییسه جدید سوگندنامه یاد کردند.

 
 
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.