صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رامین رضاییان قرار است در لیگ بیست و چهارم همه ضربات کاشته استقلال را به ثمر برساند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، رامین رضاییان در لیگ بیست و چهارم مسئولیت بسیاری در اجرای تاکتیک‌های استقلال به عهده خواهد داشت. جواد نکونام قصد دارد از همه ظرفیت‌های رامین در جهت رسیدن به اهداف تاکتیکی خود استفاده کند تا تیمش را در لیگ جاری در مسیر قهرمانی قرار دهد.

یکی از وظایفی که نکونام به رامین رضاییان تاکید کرده این است که نقشی محوری در ارسال‌ها و ضربات کاشته استقلال در لیگ آتی داشته باشد. البته ابوالفضل جلالی نیز قادر است ضربات کاشته را برای استقلال ارسال کند، اما این طور که پیدا است رامین رضاییان نقشی محوری در ارسال‌ها خواهد داشت و سرمربی استقلال از این بازیکن خواسته اغلب ضربات کاشته را به سمت دروازه حریف شلیک کند.

رضاییان در بازی اخیر استقلال مقابل نماینده عربستان یکی از ضربات کاشته استقلال را به سمت دروازه این تیم شلیک کرد که منجر به خلق یک گل برای استقلال شد.  

حالا باید دید با توجه به ماموریت سنگینی که نکونام برای رضاییان ترسیم کرده این بازیکن آیا می‌تواند انتظارات سرمربی خود را در لیگ آتی برآورده سازد یا خیر؟!

رضاییان بازیکن با ظرفینی است، اما به دلیل اینکه به سن بازنشستگی نزدیک شده تا حدی زیر ذره بین منتقدان است  و شاید نکونام با این تصمیم و بالابردن مسئولیت‌های رضاییان به نوعی قصد دارد این بازیکن را در آمادگی ذهنی و بدنی کامل قرار دهد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.