صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جواد نکونام علاقه زیادی به سبک بازی گوستاوو بلانکو دارد و به هیچ وجه راضی به معاوضه این بازیکن یا فروش آن نیست.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، طی دو، سه هفته اخیر شایعات متعددی درباره ادامه همکاری گوستاوو بلانکو با استقلال منتشر شده است. در شایعات مطروحه به احتمال معاوضه این بازیکن با دیگر بازیکنان لیگ برتر و یا فروش آن در ازای دریافت مبلغی قابل توجه اشاره شده است. حتی از تراکتور به عنوان یکی از تیم‌های خواهان بلانکو یاد شده، اما سرمربی استقلال هرگز دوست ندارد این بازیکن را از دست بدهد.

نکونام قصد دارد درلیگ جدید با تک مهاجم بازی کند و روی بلانکو حساب ویژه‌ای باز کرده است. به همین جهت او تمایلی به از دست دادن این بازیکن ولو اینکه مبلغ قابل توجهی نیز از کنار فروش آن به استقلال برسد، ندارد. نکونام به مدیران باشگاه استقلال توصیه کرده در راستای تقویت خط حمله به دنبال جذب بازیکنان جدید باشد چرا که بلانکو از نظر او بازیکنی است که قابلیت بازی به عنوان تک مهاجم را در سیستم انتخابی او برای فصل بعد خواهد داشت.

به این ترتیب باید جدایی این مهاجم آرژانتینی را از استقلال منتفی دانست. بلانکو فصل پیش برای استقلال در هفته‌های پایانی گل‌های مهمی به ثمر رساند و توانست با سبک بازی مناسب خود سرمربی این تیم را راضی کند. شاید اگر بلانکو در هفته‌های پایانی درخشان ظاهر نمی‌شد، اوضاع او اکنون به گونه دیگری پیش می‌رفت، اما بلانکو به خوبی توانسته جایگاه خودش را در استقلال تثبیت کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.