صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عصبانیت قطر از رژیم صهیونیستی در پی ترور شهید هنیه

  • کد خبر: ۲۴۳۰۱۱
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
یک رسانه صهیونیستی از خشم دولت قطر از رژیم صهیونیستی در پی ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران پرده برداشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره فاش کرد که قطر به دلیل ترور اسماعیل هنیه، از دست رژیم صهیونیستی «خشمگین» است.

این روزنامه گزارش داد که سفر شنبه هیئت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی به قاهره برای ازسرگیری مذاکرات آتش‌بس در غزه با عدم استقبال قطر مواجه شد. این روزنامه نوشت: در حالی که آمریکا درصدد حل و فصل مشکلات با همراهی قاهره است، اما دولت قطر در این زمینه با آنها همکاری نمی‌کند.

این رسانه گزارش داد که مقامات قطر معتقد هستند دور جدید مذاکرات در قاهره با دستیابی به هر هدفی در مورد آتش‌بس فاصله دارد. یدیعوت آحارونوت همچنین اضافه کرد: از مذاکراتی که در حال حاضر میان ۲ طرف در حال انجام است، نمی‌توان چیزی استنباط کرد.

پیشتر نیز وزارت خارجه قطر اعلام کرده بود که «آنتونی بیلنکن» وزیر خارجه آمریکا با همتای قطری خود تماس گرفته و خواستار ادامه تلاش‌ها برای انجام مذاکرات آتش‌بس غزه و تبادل اسرا شده است.

«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر خارجه قطر در واکنش به درخواست‌ها برای ادامه مذاکرات آتش‌بس غزه و تبادل اسرا اعلام کرده بود: چگونه می‌توان مذاکراتی را انجام داد که در آن یک طرف مذاکره، طرف دیگر را به قتل می‌رساند؟

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.