صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی که از ابتدای جنگ غزه و به دستور کابینه آمار واقعی کشته‌ها و زخمی‌های خود را پنهان می‌کنند، امروز (یکشنبه) به بخشی از این تلفات اذعان کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره فاش کرد که ابتدای جنگ تاکنون حدود ۱۰ هزار نظامی ارتش رژیم اشغالگر کشته و زخمی شده‌اند.

این روزنامه همچنین گزارش داد: علاوه بر این هر ماه حدود ۱۰۰۰ سرباز جدید به بخش توانبخشی وزارت جنگ اسرائیل مراجعه می‌کنند.

این در حالی است که ارتش اشغالگر اعتراف کرده از آغاز جنگ تاکنون ۶۸۹ سرباز کشته و تنها ۴۲۵۲ نفر زخمی شده‌اند.

پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کرده ‌بودند که ارتش این رژیم به دلیل تداوم جنگ و هلاکت شماری از افسران ارشد با کمبود نیرو برای حفاظت از خطوط مرزی در جبهه‌های مختلف مواجه است.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز وارد سیصد و سومین روز خود شده است و در حالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز در حال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.