صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ورزشگاه خانگی پرسپولیس ۲۸۰ کیلومتر دور از تهران!

  • کد خبر: ۲۴۳۱۰۸
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵
پرسپولیس در اولین بازی لیگ برتر مقابل ذوب آهن باید ۲۸۰ کیلومتر دورتر از تهران میزبان حریفش باشد. این بازی در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک انجام خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نبود ورزشگاه در تهران برای برگزاری اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر موجب شده این باشگاه در بازی با ذوب آهن با چالشی جدی مواجه شود.

باشگاه پرسپولیس طبق برنامه درهفته اول باید رخ در رخ ذوب آهن قرار بگیرد و طبق برنامه این بازی باید در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شد، اما به سبب آنکه این ورزشگاه مورد بازسازی قرار گرفته و آماده میزبانی نیست قرار بود بازی‌های دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران انجام شود، اما وقتی مسئولان برای سرکشی به این ورزشگاه اقدام کردند در فاصله اندک زمانی تا شروع لیگ برتر تازه به این نتیجه رسیدند که برگزاری بازی فوق در ورزشگاه تختی اساسا امکان پذیر نیست.


همین شد که سازمان لیگ دوباره به فکر یک ورزشگاه جایگزین افتاد تا شاید از این چالش عبورکند که بنا شد بازی پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک انجام شود؛ ورزشگاهی که ۲۸۰ کیلومتر دورتر ازتهران است وعملا میزبانی را برای باشگاه پرسپولیس سخت و دشوار کرده است.  

علاوه بر آن ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک اصلا جای خوشایندی برای سرخ‌ها نیست و سرخ‌های پایتخت باخت‌های کمی را در این ورزشگاه تجربه نکرده‌اندو حتی در سال‌های قهرمانی خود نیز بار‌ها در این ورزشگاه نتایج نامطلوب به دست آورده‌اند.

حال در اولین بازی پرسپولیس درلیگ برتر بنا شده قرمز‌های پایتخت به این شهر سفر کرده و در اولین بازی میزبانی ۲۸۰ کیلومتر دورتر از ورزشگاه خانگی خود مقابل رقیب قرار بگیرند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.