صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حماس در بیانیه ای به جنایت جدید اشغالگران در غزه واکنش نشان داد و از جامعه جهانی خواست که به مسئولیت خود عمل کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حماس به جنایت جدید رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

حماس بیان کرد: اشغالگران با هدف قرار دادن مدارس النصر و حسن سلامه به جنگ نسل کشی نازی ادامه می‌دهند، قوانین و هنجارهای بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

در این بیانیه آمده است: رفتار تروریستی جنایتکارانه اشغالگران ایجاب می‌کند که جامعه جهانی و کشورهای عربی و اسلامی به مسئولیت خود عمل کنند.

حماس بیان کرد: توهمات به زانو درآوردن و تسلیم کردن که در سر نتانیاهو سرسپردگانش وجود دارد بر سر رژیم بحران زده و ارتش شکست خورده آن خراب خواهد شد.

گفتنی است که در جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه مدارس محل اسکان آوارگان فلسطینی، دو مدرسه در شهر غزه هدف بمباران‌های ارتش صهیونیستی قرار گرفتند که در نتیجه آن ۲۵ فلسطینی دیگر شهید شدند.

جنگنده‌های صهیونیستی عصر امروز یکشنبه ۲ مدرسه حسن سلامه و النصر را در غرب شهر غزه بمباران کردند که در نتیجه آن بخش شمالی مدرسه ۳ طبقه النصر و طبقه همکف مدرسه حسن سلامه به صورت کامل تخریب شدند و این مدارس دچار آتش سوزی شدند.

سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه اعلام کرد که این سازمان به خاطر اتمام تجهیزات و لوازم بهداشتی، امکان کمک رسانی به مجروحان این بمباران‌ها را ندارد و رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه به هیچکدام از معاهده‌ها و عرف‌های بین المللی پایبند نیست و تداوم بمباران مدارس محل اسکان آوارگان هم گواه بر همین مدعاست.

بمباران این دو مدرسه در حالی صورت می‌گیرد که کمتر از ۲۴ ساعت قبل، مدرسه حمامه در محله شیخ رضوان نیز هدف بمباران جنگنده‌های صهیونیستی قرار گرفته بود که در نتیجه آن ۱۶ نفر از آوارگان ساکن آن شهید شدند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.