صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرپرست اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از نجات جان سه مصدوم حادثه واژگونی خودرو سواری در شرق شاهرود با بالگرد اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر غلامعباس کافی عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: به دنبال واژگونی یک خودرو سواری در منطقه عباس آباد، در شرق شهرستان شاهرود و نبود بالگرد اورژانس هوایی شاهرود با درخواست مرکز اورژانس این شهرستان، اورژانس هوایی سبزوار وارد عمل شد.

وی افزود: مصدومان حادثه توسط اورژانس شاهرود به مرز بین ۲ استان سمنان و خراسان رضوی انتقال یافته بودند که کادر عملیاتی اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی آنان را تحویل گرفته و پس از انجام اقدامات درمانی، به منظور تسریع در رسیدگی اورژانسی به مصدومان به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار منتقل کردند.

وی اضافه کرد: این چندمین ماموریت همکاری بین پایگاه اورژانس هوایی غرب خراسان رضوی و مراکز اورژانس شهرستان‌ها و استان‌های مجاور از جمله سمنان و خراسان شمالی است که به دلیل تسهیل و تسریع در فرآیند درمان بیماران به این مناطق اعزام می‌شوند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به جمعیت بیش از نیم میلیون نفری شهرستان‌های "جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد" در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

سبزوار واقع در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد، ۲۶۰ کیلومتر با شاهرود فاصله دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.