صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسئول پیگیری رمزارزهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌رضوی گفت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون در استان، چهار هزار و ۹۹۷ دستگاه غیرمجاز ماینر کشف و ضبط شده است.

رضا لنگری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، با بیان اینکه از سال ۱۳۹۸ و آغاز مقابله با استخراج غیرمجاز رمزارزها، چهار هزار و ۹۹۷ دستگاه غیرمجاز ماینر در استان کشف و ضبط شده است، افزود: میزان توان مصرفی این دستگاه‌ها ۶۰ گیگاوات‌ساعت بوده است.

وی گفت: پاداش شناسایی و معرفی استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز (دستگاه ماینر) در این استان دوبرابر شده است.

مسئول پیگیری رمزارزهای شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: مرحله نخست پاداش‌ها شامل اعطای ۱۰ میلیون ریال به‌ازای معرفی هر دستگاه غیرمجاز ماینر است که تا سقف ۲۵۰ میلیون ریال بابت معرفی مراکز غیرمجاز خصوصی و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال برای معرفی ماینرهای غیرمجاز در مراکز دولتی و عمومی در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: این پاداش در دومرحله پرداخت می‌شود. مرحله اول، در ۱۵ روز کاری به عامل شناسایی‌کننده پرداخت و بخش دوم پاداش‌ها، متناسب با مدت و میزان استفاده غیرمجاز از انرژی برق در مراکز غیرمجاز رمزارز (بیش‌از یک‌سوم این بخش از پاداش‌ها) در مدت ۴۰ روز به عامل شناسایی‌کننده و بقیه به مجریان و ضابطان قضایی ذی‌ربط پرداخت می‌شود.

لنگری با تأکید بر حفظ محرمانگی و هویت گزارشگران تصریح کرد: افراد می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق تماس با شماره ۰۵۱۳۸۹۳۷۴۷۰ اعلام کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.