صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

«ددپول و ولورین» در راس گیشه

  • کد خبر: ۲۴۳۲۰۳
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
فیلم ابرقهرمانی «ددپول و ولورین» در دومین هفته نمایش جهانی خود مجموع فروش گیشه خود را به ۸۲۴ میلیون دلار رساند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم «ددپول و ولورین» با بازی رایان رینولدز و هیو جکمن با فروش جهانی ۸۲۴ میلیون دلاری توانست از فروش کل فیلم‌های قسمت‌های قبلی یعنی «ددپول» (۷۸۳ میلیون دلار) در سال ۲۰۱۶ و «ددپول ۲» (۷۸۶ میلیون دلار) در سال ۲۰۱۸ پیشی گرفته و به دومین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۴ پس از انیمیشن «Inside Out ۲» (۱.۵ میلیارد دلار) و سومین فیلم پرفروش تاریخ با درجه سنی «R» پس از «جوکر» (۱.۰۷ میلیارد دلار) و «اپنهایمر» (۹۷۵ دلار) قرار بگیرد و پیش بینی می‌شود ظرف چند روز آینده از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.

«ددپول و ولورین» محصول استودیو مارول کمپانی دیزنی در گیشه سینمای آمریکا نیز با فروشی بالغ بر ۳۹۵ میلیون دلار در صدر گیشه برای دومین هفته پیاپی قرار دارد، ضمن این که با عبور از فروش ۳۷۰ میلیون دلاری فیلم «مصائب مسیح» ساخته مل گیبسون در سال ۲۰۰۴، رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای آمریکا را با درجه سنی «R» به خود اختصاص داده است.

دیزنی به اولین استودیو سال ۲۰۲۴ تبدیل شد که فروش جهانی آن از سه میلیارد دلار فراتر رفت. دیزنی به لطف فروش «ددپول و ولورین»، انیمیشن «Inside Out ۲»، «پادشاهی سیاره میمون‌ها» (۳۹۷ میلیون دلار) و «اولین صالع نحس» (۵۳ میلیون دلار) به این نقطه عطف دست یافته است و در ادامه سال نیز فیلم‌های «بیگانه: رومولوس» (۱۶ اوت)، «موآنا ۲» (۲۷ نوامبر) و «موفاسا: شیر شاه» (۲۰ دسامبر) را در برنامه اکران دارد.

«ددپول و ولورین» در ادامه اکران بین‌المللی خود در آخر هفته میلادی که گذشت، بیش از ۱۱۰ میلیون دلار در ۵۲ بازار خارجی خارج از ایالات متحده و کانادا فروخت و چین (۴۵.۲ میلیون دلار)، بریتانیا (۴۲.۴ میلیون دلار)، مکزیک (۳۲.۸ میلیون دلار) و استرالیا (۲۴.۶ میلیون دلار) بهترین بازار‌های بین‌المللی این فیلم تاکنون هستند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.